Sukces mieszkańców Susza! Przejście przez tory wraca!

Sukces mieszkańców Susza i Nipkowia! Ministrowie Zbigniew Babalski, Andrzej Adamczyk wspólnie z posłem Leonardem Krasulskim i senator Bogusławą Orzechowską rozwiązali problem przejścia przez tory!
Zbigniew Babalski powiedział, że Prawo i Sprawiedliwość stara się rozwiązywać codzienne problemy ludzi.
„Podczas niedawnej wizyty w Suszu Krzysztof Sadowski przedstawił mi problem z przejściem. Spotkałem się z mieszkańcami i zrozumiałem jakie wielkie jest to dla nich utrudnienie. Codziennie muszą nadkładać kilka kilometrów idąc przez wiadukt albo ryzykować zdrowie przechodząc przez tory. Rozmawiałem z ministrem infrastruktury, wspólnie z posłem Krasulskim podjęliśmy działania i mamy sukces!”
Krzysztof Sadowski podkreślił, że to przede wszystkim sukces mieszkańców Susza.
„Podjąłem działania, zainteresowałem sprawą ministrów, posłów i panią senator Orzechowską. Zorganizowałem spotkania w Suszu, ale to nie mój sukces. Wygrali mieszkańcy, którzy od początku protestowali, ale władze miasta nie reagowały. Jest szansa, że przejście wróci na swoje miejsce”
Jak wyjaśnił Sadowski rząd zaproponował władzom Susza budowę przejścia podziemnego ze ścieżką rowerową dokładnie w miejscu zlikwidowanego przejazdu, obok nastawni. Konieczne są decyzje ratusza, który musi uczestniczyć w realizacji inwestycji. Sadowski dodał, że poseł Leonard Krasulski i minister Zbigniew Babalski spotkali się z burmistrzem Susza, jednak nie uzyskali od niego jednoznacznej deklaracji.
„To jest pytanie do obecnych władz, czy wygra interes mieszkańców czy zwycięży polityka. Albo rozwiązujemy problemy mieszkańców albo utrudniamy im życie. Jaki sens ma władza, która każe ludziom iść do pracy i szkoły dookoła, przez wiadukt?”
Jeśli władze Susza przyjmą propozycję Ministerstwa Infrastruktury i PKP to inwestycja warta 6 milionów złotych zostanie ukończona w przyszłym roku. Poseł Leonard Krasulski ujawnił, że pieniądze na ten cel są zarezerwowane w budżecie PKP PLK od ponad roku, brakuje jedynie inicjatywy ze strony władz miasta.




Szanowny Internauto, jeżeli chcesz być informowany na bieżąco o działalności posła Zbigniewa Babalskiego, wpisz swój adres Email w okno poniżej i kliknij na pole "Submit" (PRENUMERATA EMAIL). Twój adres Email zostanie dodany do bazy kontaktów i przy każdej opublikowanej nowej informacji na stronie www.babalski.pl będziesz otrzymywał wiadomość drogą elektroniczną.
Twój adres Email będzie przechowywany w bazie kontaktów wyłącznie do celów przesyłania informacji dotyczących aktywności posła Zbigniewa Babalskiego. Podając swój adres Email wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji drogą elektroniczną przez serwis www.babalski.pl zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).